Narativ.cz | web pro postmoderní směry v terapii a poradenství
Loek Schoenmakers (1961), Ph.D. v současné době pracuje jako vzdělávací specialista v Nizozemí, Arubě, Surinamu a v Belgii. Má třicetileté zkušenosti s výukou jako učitel, ředitel školy, školní poradce, lektor, kouč a vzdělávací specialista. Na základě jeho pracovních zkušeností v nejrůznějších rolích a výzkumu vycházejícího ze sociálního konstrukcionismu (2011) věří, že vzájemná propojenost a zaměření člověka na proces změny ve vzdělávání jsou nezbytné pro udržitelnost. Studoval na Nottinghamské universitě (Mgr., 2001), absolvoval prací Educational Change and School Improvement; na Universitě v Tilburgu a Taos Institutu (Ph.D., 2011) prací Sustainable Educational Change is being in Relation.
Hlavní příspěvek: Abstrakt
Využití komunity pro změnu ve vzdělávání: „Společné dobrodružství“
Jakmile začneme „tvořit komunitu“, proces změny ve vzdělávání je rázem jiný! Zdá se, že návratem k humanizačním změnovým procesům ve vzdělávání, kde je každý hlas považován za důležitý, budujeme silné a udržitelné sítě. Zapojení celého společenství školy do vytváření lepší a nadějnější budoucnosti ve vzdělávání vede k procesům změny, kterým můžeme věřit. Produktem této společné práce je vztahová důvěra.
V mojí každodenní práci facilitátora vzdělávací změny se neustále setkávám s tím, že tento přístup vede u mnoha lidí k novým a novým myšlenkám a nápadům, což jednoduše posiluje proces změny jako takový. A přesně takto zažíváme při zkušenosti se změnou „společné dobrodružství“.
Poslední aktuality
-
18.01.2023
-
18.01.2023
-
23.06.2022
-
18.12.2021
-
28.03.2021
-
14.06.2020
-
09.06.2020
-
02.03.2020